
تا آنجا که دیده ام، انسان ها، همگی، خود را قهرمان زندگی تصویر میکنند. قرار است یک "کار" بزرگ کنند.xa0 ما از رابین هود بودن تا زاکربرگ بودن را طی میکنیم. در خلال تمام نیت های نیک و خداپسندانه(!) مان، یک چیز ثابت و نهفته است، آن هم قهرمان بودنمان.xa0 این بد نیست. صزفا، می گویم تا یادمان باشد. در نهایت، هرقدر هم فداکاری کن...
ادامه مطلب
اگر خدایی باشد، باید مادرم روزی طعم خوشبختی محض را بچشد. اینقد ظلم به یک نفر؟ مادرم را عاشقانه دوست دارم. xa0 شایان xa0 پ.ن: خاله مادرم،معروف به خاله جان، xa0هم ، فوت کرد. از سری فوتی های عزیزانِ مادر....
ادامه مطلب