
تا آنجا که دیده ام، انسان ها، همگی، خود را قهرمان زندگی تصویر میکنند. قرار است یک "کار" بزرگ کنند.xa0 ما از رابین هود بودن تا زاکربرگ بودن را طی میکنیم. در خلال تمام نیت های نیک و خداپسندانه(!) مان، یک چیز ثابت و نهفته است، آن هم قهرمان بودنمان.xa0 این بد نیست. صزفا، می گویم تا یادمان باشد. در نهایت، هرقدر هم فداکاری کن...
ادامه مطلب
تا به حال سنگ بوده ای؟ سنگی تیز، افتاده از کوه در میان نهر؟ تا به حال تیزیِ نرمیِ آب را به تن چشیده ای؟ آن گونه که نوازش دستی بر سر، آن گونه که حکایتی گوش نواز در گوش؛ تو دیگر تو نخواهی بود پس از آن. پس از آن بوسه ی ماهی بر لبانِ تیزِ سنگینت، پس از آن که در آغوش نهر آرام خسبیدی. غلتان تو می رفتی و نهر خروشان می شد. تو دیگر تو نخواهی بود پس از آن. xa0 خ.ش.م...
ادامه مطلب