
تا آنجا که دیده ام، انسان ها، همگی، خود را قهرمان زندگی تصویر میکنند. قرار است یک "کار" بزرگ کنند.xa0 ما از رابین هود بودن تا زاکربرگ بودن را طی میکنیم. در خلال تمام نیت های نیک و خداپسندانه(!) مان، یک چیز ثابت و نهفته است، آن هم قهرمان بودنمان.xa0 این بد نیست. صزفا، می گویم تا یادمان باشد. در نهایت، هرقدر هم فداکاری کن...
ادامه مطلب
از هزار ناگفته ام،xa0 در منجلابِ واژگانِ سالخورده ام، عطری از تو پیچیده است، ای یگانه ندای آرامش، مأمنِ گرمِ افکارم، تو را دوست می دارم. هشیار و امیدوار تو را دوست می دارم. در میانِ تمامیِ نفس های بی تابانه ی حرف هایم جا گرفته است، من تو را دوست می دارم. آقای ... ----------------------------------------------------------------------------- xa0 مشکل از آن قسمتی شروع می شود که رفتارت را تاثیرگذار نمیدانی.از همان لحظه ای که درگیر می شوی و موج مدهای سرمایه داران، تو را غرقxa0ِ تجملات و رفتارهای چاپی...
ادامه مطلب