«چرا خاموشم؟» یا همان «مراحل اولیه پذیرش شکست»

خرید بک لینک

امثال من، آدم های زیاده گویی هستند.

ما اگر حرف نزنیم، خفه می شویم. حرف هایمان در حلقمان سنگ می شود و نفسمان را می برد.

این مدت خاموش بودم. سنگی هم حس نکردم.

چرا؟

تمرکزم را از دست داده ام. زود فراموش می کنم. تحلیل نمی کنم. سعی می کنم بازی بخورم. سعی می کنم همان گونه که بازی ام می دهند، رفتار کنم.

ما را چه به تغییر.

خزعبل...

ما را در سایت خزعبل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:07

صفحه بندی