اگر حرفهای ما، بودن ما، نه حال کسی را خوب میکند، نه حس لذیذی به کسی میدهد،
اگر نوشتنهای ما، برای هیچ کس، آوردهای ندارد،
پس برای چیست؟
ما را در سایت خزعبل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:07